Visst behöver vi ha vår kiosk kvar! Ingen vill väl behöva
åka till Ludvika eller grannbyarna för att köpa tidning och lite mjölk? Men
ingen kan driva en kioskrörelse utan tillräcklig omsättning. Men om vi hjälps åt
kan vi säkert behålla vår kiosk/minilivs.
Visar inlägg med etikett Stödgala. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Stödgala. Visa alla inlägg
onsdag 14 december 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
