På månadens sista dag, måndag 30 juni, är du välkommen till Runnbergsgården i Saxdalen. Då kommer följande program att gå av stapeln som en del av Grangärdeveckan:
Kl 18.00 Dalarnas Pelargonsällskap presenterarDalarnas Pelargon. Pelargoner säljes också.
Kl 19.00 Musikalisk underhållning:
Julianna, en av Saxdalens många musikaliska ungdomar spelar dragspel och keyboard ......... och
Musikskolans Saxofonkvartett med unga saxofonister från Ludvika kommun framträder
Dessutom visas Runnbergsgården med den unika Diversehandeln som legat i malpåse sedan 1933
Servering finns också.
Alla hälsas välkomna!
Visar inlägg med etikett Dalarnas pelargonsällskap. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dalarnas pelargonsällskap. Visa alla inlägg
söndag 29 juni 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)