Visar inlägg med etikett Barnfilmklubben. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Barnfilmklubben. Visa alla inlägg

måndag 19 december 2011

Bio Saxen presenterar årets sista film 28 december

Barnfilmklubben Bio Saxen avslutar sitt första verksamhetsår med en riktig storfilm: Alla vi barn i Bullerbyn. Men det är bara avslutning för i år. Nästa år följer många nya filmer som ni alla hälsas välkomna till. Men först alltså annandagens film:


För er som vill ta med er Mor/far föräldrar, släkt och vänner så går det alldeles utmärkt, lös-biljett 50kr/pers (löses på plats).

Filmgänget önskar er alla en riktigt

God Jul

fredag 11 november 2011

Bio Saxen onsd 16/11 16:30 Trolljägaren

Snart är det dags igen. Nu på onsdag visar Bio Saxen Trolljägaren, en film som rekommenderas från 11 år.
 
Läs vidare på affischen:


Vi ses i Saxdalens folkets hus!