Visar inlägg med etikett SaxdalsElvis hemma. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett SaxdalsElvis hemma. Visa alla inlägg

onsdag 13 juli 2011

SaxdalsElvis är hemma idag

Det var ett par veckor sen jag senast träffade vår egen Elvis, Åke Dahlman, hemma i Saxdalen. 
 
SaxdalsElvis, Åke Dahlman
Men idag var han i kiosken. Efter en turné i bl.a. Askersund och upp i Värmland är det några dagars speluppehåll. Nästa framträdande blir i Söderbärke-möljan.

Två dagar i mölje-veckan uppträder Åke med THE CADILLAC BAND: Onsdag 20/7 19:30 i Capellet och torsdag 21/7 19:00 i Söderbärke kyrka.

Sen är det inte så långt kvar till 2 augusti när The Cadillac Band flyger till USA för kon- serter i städerna Memphis och Jackson i Tennessee. Saxdalen blogg återkommer med mer om SaxdalsElvis framfart i den musikaliska världen.