Visar inlägg med etikett Fiskdamm. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Fiskdamm. Visa alla inlägg

måndag 16 juni 2014

Majstången på Malbacken kläs och reses på fredag, midsommarafton!

Helt enligt traditionen firar vi midsommar, se här:































Och kom ihåg: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... Så även om SMHI och norska YR tror att det blir bara 11-12 grader och troligen lite regn så kommer danen runt stången till Saxdalingarnas toner att hålla värmen uppe! Så välkomna till oss på Malbacken på fredag!

Hälsar Ola

tisdag 21 juni 2011

Fira traditionell Midsommar på Malbacken

Julens raka motsats, Midsommar, närmar sig med stormsteg. Som traditionen bjuder firar vi som vanligt på Malbacken. Ja, se programmet här:































OBS!
Vi klär stången kl. 10.00
Vi reser stången kl. 18.00
och dansar runt den.
 
Alla är hjärtligt välkomna!

söndag 14 juni 2009

Fira Midsommar på Malbacken

Som vanligt firar vi Midsommar på Malbacken också 2009.

Här är programmet:


Stor eller liten, ung eller gammal: Alla är välkomna!